.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دولت طرح حمایت از ایثارگران را اجرایی کند

یک جانباز و ایثارگر دفاع مقدس با انتقاد از خدشه دار شدن ارزشهای امام، انقلاب، شهدا و ایثارگران در جامعه خواستار اجرایی شدن طرح حمایت از ایثارگران توسط دولت شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، رمضان علی صیدانلو افزود: کلیات این طرح به تصویب مجلس رسیده بنابراین دولت باید با تامین اعتبارات مکفی نسبت به اجرای این طرح اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از خانواده های شهدا، ایثارگران و افراد ارزشی نظام به واسطه هتک حرمتی که دولت نهم به آنان کرده از ذکر عناوین خود در جامعه هراس دارند.

این جانباز دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه خانواده های شهدا و ایثارگران هیچ انتظار مادی از دولتها ندارند، عنوان کرد: عقیده قالب این افراد زیر سئوال رفتن حیثیت و آبروی آنان در جامعه بوده است و خواهان حفظ حرمت شهدا هستند.

صیدانلو با بیان اینکه خانواده های شهدا و ایثارگران مهره ها و استوانه های اصلی نظام هستند، یادآور شد: دولتی که خود را مدافع ارزشهای دینی، انقلاب، امام و شهدا قلمداد کرده بدترین برخوردها را با خانواده های این قشر موثر جامعه داشته است.

مسئول ستاد ایثارگران میرحسین موسوی در مازندران با اشاره به برپایی نشستهای مکرر با خانواده شهدای بیش از دو فرزند شهید توسط اعضای کمیته در استان اظهار داشت: موسوی در سفر به مازندران با خانواده های دارای چهار شهید دیدن کرده است.

وی با بیان اینکه دولت نهم به وعده های خود در زمینه پرداخت هزینه های درمان جانبازان عمل نکرده است، اظهار داشت: بسیاری از جانبازان و ایثارگران جامعه حتی از پرداخت هزینه های درمانی خود عاجز شده اند.

صیدانلو با تاکید بر حضور حداکثری ملت ایران در حماسه بی بدیل 22 خرداد 88 خاطرنشان کرد: بیش از 70 درصد خانواده های شهدا و ایثارگران مازندران به میرحسین موسوی رای خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران نظام اسلامی و آرمانهای انقلاب، امام و شهدا را دوست داشته و به آن احترام می گذارند پیش بینی کرد: حضور ملت ایران در حماسه حضور از تمامی انتخاباتهای اخیر ایران بی سابقه تر باشد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مازندران در دوران اصلاحات در سخنانی با اشاره به اینکه پروانه فعالیت بسیاری از شرکتهای حمل و نقلی مازندران در دولت نهم تمدید نشده است، اظهار داشت: کلنگهای پایانه بار بندر امیر آباد اکنون زنگ زده و هیچ اقدامی برای بهره برداری از این پروژه عظیم صورت نگرفته است.

صیدانلو بیان داشت: هم اکنون حالت رعب و وحشت در بین مدیران شرکتهای حمل و نقل کالا و مسافر مازندران به واسطه اجرای ماده 12 و 5 آئین نامه تخلفات حاکم است.

وی با اشاره به اینکه شرکتهای حمل و نقلی استان به رغم اینکه بخش خصوصی بوده و برای تبلیغات انتخاباتی هیچ محدودیتی ندارند، ادامه داد: به واسطه تهدید و ترساندن مدیران ارشد پایانه های مازندران به آنان این شرکتها مجبور به تبلیغ برای کاندیدای مورد نظر مدیران حمل و نقل استان می شوند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مازندران همچنین از نصب بنر عکس نامزد حامی مدیران دولت نهم در یکی از پایانه های بزرگ استان به دستور مدیران پایانه های استان اشاره کرد و افزود: مدیران پایانه های مازندران در دولت نهم از نصب پوستر نامزد منتقد دولت سرپیچی کرده و با مدیر شرکت حمل و نقلی در آن شهرستان برخورد کردند.

وی در پایان وضعیت رای آوری موسوی در مازندران را رو به رشد خواند و افزود: 80 درصد فعالان عرصه حمل و نقل استان به موسوی رای خواهند داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.